Wednesday, December 5, 2012

Pendaftaran dibuka untuk pelajar lepasan SPM 2012 (Kursus Komputer dan B.Inggeris)

Salam untuk semua pelajar yang telah menduduki SPM. Sementara menunggu keputusan marilah mendaftar untuk belajar. Ada beberapa kursus yang sesuai 1) Kusus Komputer dengan sijil dari USM 2) Kursus Perakaunan Komputer UBS 3) Kursus Perkeranian 4) Kursus B. Inggeris Komunikasi Perniagaan 5) Kusus Menaip Pantas.

Hubungi Wida / Cikgu Ummy 04-5370908, 04-5308730, 013-4978186. Bawa yuran pendaftaran RM50-100.

3 comments:

Muhammad Mazlan said...

saya ingin mengikuti kursus komputer terlebih dahulu boleh saya tahu tempat dan bayaran untuk kursus komputer dan adakah ia telah bermula.

Muhammad Mazlan said...

saya ingin mengikuti kursus komputer dan terlibih dahulu saya ingin mengetahui tempat dan bayaran untuk kurusu tersebut dan bila mula dan akhir kursus itu... TQ

Muhammad Mazlan said...

saya ingin mengikuti kursus komputer terlebih dahulu boleh saya tahu tempat dan bayaran untuk kursus komputer dan adakah ia telah bermula.